وبلاگ تخصصی آموزش کامپیوترودانلود نرم افزار (خداجون دوستت دارم)

آموزش و راه کارهای کامپیوتر -مقاله کامپیوتر-قالب -ویندوز XP- ویستا -رمز

وبلاگ تخصصی آموزش کامپیوترودانلود نرم افزار (خداجون دوستت دارم)

آموزش و راه کارهای کامپیوتر -مقاله کامپیوتر-قالب -ویندوز XP- ویستا -رمز

مدرسه هوشمند ایرانی‌

 

 


یک شرکت ایرانی به نام "تعاونی فناوری اطلاعات و علوم نوین" یک سیستم الکترونیکی هوشمند برای مدارس طراحی کرده است که والدین را قادر می‌سازد در هر زمان از وضعیت فرزندشان در مدرسه مطلع شوند


انگار دیگر دوران فرار کردن‌ از مدرسه بدون این ‌که پدر و مادر متوجه شوند به پایان رسیده است. یک شرکت ایرانی به نام "تعاونی فناوری اطلاعات و علوم نوین" یک سیستم الکترونیکی هوشمند برای مدارس طراحی کرده است که والدین را قادر می‌سازد در هر زمان از وضعیت فرزندشان در مدرسه مطلع شوند و بتوانند آن‌ها را مدیریت کنند.

داستان از این قرار است که به هر دانش‌آموز یک کارت هوشمند داده می‌شود که باید آن را در مدرسه به همراه داشته باشد. این کارت با کامپیوتر مرکزی مدرسه ارتباط برقرار کرده و وضعیت دانش‌آموز را گزارش می‌دهد. همچنین هرگونه اطلاعات تحصیلی دانش‌آموزان نیز از طریق این کارت هوشمند قابل پیگیری است. البته این کارت هوشمند فقط به ضرر دانش‌آموزان نیست، چون اگر آن‌ها در مدرسه مشکلی داشته باشند سریعاً می‌توانند والدین خود را باخبر کنند.

     
نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:06

با سلام خدمت شما همکار اجمند، امیدوام من و ببخشید که این متن و از قبل آماده کرده بودم
دلیل این امر تنها اهمیت اطلاع رسانی این موضوع بود که اعلام کنم وبلاگ سامانه مروارید، که احتمالا به دلیل معروفیتش آن را بشناسید، اقدام به نشر یک نقد توصیفی در خصوص وبلاگ کرده است. از شما دعوت به عمل می آید تا در این نقد نظر خود را بفرمایید .

سامانه مروارید هر 24 ساعت یکبار اقدام به انتشار یک عکس و شعر به رسم کلاسیک میکند و آماده تبادل لینک نیز میباشد.

http://www.morvaridonline.blogsky.com
morvarid_contact@yahoo.com

پاییز صحرا سه‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 18:55 http://paize-sahraa.blogsky.com

سلام دوست عزیز خسته نباشی این هم جالبه چون دیگر نیازی نیست که والدین راههای طولانی تو ترافیگ ماندنها را تحمل کنند و خودشون به مدرسه بچه هاشون برسونن تا از وضعیت تحصیلی آنها با خبر شوند. روز به روز همه چی آسون می شه با همین کارت تحصیلی هوشمند که شما در موردش مطلب نوشتین می شه همه کار کرد. مطلب جالبی بود. موفق باشی من آپم خوشحال می شم سری بهم بزنی

مسعود جلالوند چهارشنبه 2 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:17

سلام.جان عزیزت دیگه به این ایمیل چیزی نزن....یا علی

شیرین جمعه 4 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:14 http://www.tanhaeehayam.blogsky.com

آپم دوست من منتظرتم

ع - ح جمعه 4 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 08:36 http://hajiani.blogsky.com/

سلام ! واقعا جالب و بسیار مدرن ! این عصر را به حق عصر شفافیت نام نهاده اند ! که دیگر هیچ حرکتی از چشم تیزبین انسانها دور نمی ماند ! از مدرسه تا اداره و سیاست !ولی در کل بسیار خوب است که این چنین تجهیزاتی با سرعت هر چه بیشتر وارد کشور شود و باید برنامه ریزی کرد و این امکانات رو وارد سیستم آموزش و پرورش کشور کرد !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد