وبلاگ تخصصی آموزش کامپیوترودانلود نرم افزار (خداجون دوستت دارم)

آموزش و راه کارهای کامپیوتر -مقاله کامپیوتر-قالب -ویندوز XP- ویستا -رمز

وبلاگ تخصصی آموزش کامپیوترودانلود نرم افزار (خداجون دوستت دارم)

آموزش و راه کارهای کامپیوتر -مقاله کامپیوتر-قالب -ویندوز XP- ویستا -رمز

سرعت اینترنت 10هزار برابر می شود

مؤسسه CERN در سوئیس، به زودی نسل جدیدی از شبکه را که سرعتی معادل ده هزار برابر سرعت باند پهن (Band Width) فعلی دارد، راه‌اندازی خواهد کرد.

آقای تیم برنزلی، پدر
Web که در سال 1991 شبکه جهانی WWW را راه‌اندازی کرد، هم‌اکنون همراه با تعدادی دیگر از دانشمندان در حال کار بر روی پروژه ای به نام Grid است.

ادامه مطلب ...

ده نکته مهم برای بالا بردن سرعت کامپیوتر شما

در نظر بگیرید که سرعت کامپیوتر شما مرتباً کمتر و کمتر می شود، برنامه های نرم افزاری زمان زیادتری برای اجرا شدن لازم دارند و زمان وارد شدن به یک سایت در اینترنت، بسیار طولانی می شود. اتصال به شبکه اینترنت، همیشه مقصر و علت اصلی در پایین آمدن سرعت کامپیوتر نیست، بلکه خود کامپیوتر، مهمترین علت آن است. تعداد برنامه‌ها، فایل‌های قدیمی و حتی تنظیمات اشتباه، از دلایل کم شدن سرعت کامپیوتر هستند. چند نکته مهم ذیل به کامپیوتر شما سرعت می بخشد:

ادامه مطلب ...

دیدگاه / جادوی پنگوئن‌ها

اشاره :
چند روز پیش یادداشتی را در اینترنت تحت عنوان «آیا نرم‌افزارهای تجاری واقعاً می‌توانند اپن‌سورس باشند؟» خواندم که بسیار جالب بود و تفاوت‌های یک نرم‌افزار تجاری انحصاری با نرم‌افزار تجاری اپن‌سورس را به چالش کشیده بود.


 

ادامه مطلب ...

آشنایی با Data Center

 

اشاره :

امروزه با رشد نیازهای کاربران به سرویس‌های مختلف، مراکز داده جهت در بر گرفتن تجهیزات، اطلاعات و برنامه‌های کاربردی حساس در فضایی کاملاً مطمئن و دارای قابلیت گسترش طراحی شده‌اند. برطبق تعریف ارایه شده از جانب Renewable Energy Policy، مراکز داده متشکل از اجزای ضروری زیر ساختی هستند که کار پشتیبانی از اینترنت و تجارت‌الکترونیکی و بخش‌های ارتباطات الکترونیکی را به عهده دارند و در نتیجه تمامی سرویس‌های ارایه شده در آن‌ها باید دقیق، مطابق برنامه و بدون کوچکترین وقفه‌ای عمل نمایند. به طور کلی مراکز داده به عنوان مکانی جهت فراهم آوردن موارد زیر تعریف می‌شوند: ذخیره سازی، مدیریت، پردازش و تبادل اطلاعات دیجیتال و همچنین فراهم آوردن سرویس‌های کاربردی یا مدیریت جهت پردازش‌های اطلاعاتی.

ادامه مطلب ...