وبلاگ تخصصی آموزش کامپیوترودانلود نرم افزار (خداجون دوستت دارم)

آموزش و راه کارهای کامپیوتر -مقاله کامپیوتر-قالب -ویندوز XP- ویستا -رمز

وبلاگ تخصصی آموزش کامپیوترودانلود نرم افزار (خداجون دوستت دارم)

آموزش و راه کارهای کامپیوتر -مقاله کامپیوتر-قالب -ویندوز XP- ویستا -رمز

محصولات برتر امنیتی از دیدگاه مایکروسافت‌

 
شرکت مایکروسافت برترین محصولات امنیتی سازگار با سیستم‌عامل‌های ویندوز را معرفی کرد.


شرکت مایکروسافت برترین محصولات امنیتی سازگار با سیستم‌عامل‌های ویندوز را معرفی کرد. این شرکت که همه ساله اقدام به معرفی محصولات امنیتی سازگار با ویندوز می‌کند، امسال برنامه‌های Windows Live OneCare ، Panda Antivirus2007 ، 2006Norton AntiVirus ،EMC Insignia Retrospect Professional و PC Cillin Internet  Security2006 را سازگارترین محصول‌ها به خصوص با ویندوز ویستا معرفی نمود.

برنامه Windows Live OneCare محصولی از خود شرکت مایکروسافت است و مجموعه‌ای از ابزارهای امنیتی شامل آنتی‌ویروس، آنتی‌اسپایور، فایروال، آنتی‌فیشینگ و پشتیبان‌گیری را شامل می‌شود.

همچنین مایکروسافت نرم‌افزارهایی دیگر و بازی‌های سازگار با محصولات خود را نیز معرفی نموده است. برای مطالعه این فهرست می‌توانید به نشانی www.windowsmarketplace.com مراجعه نمایید.

نظرات 4 + ارسال نظر
پارس فیلم شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 13:06 http://www.parsfilm.blogsky.com

با سلام
علی آقا وبلاگ بسیار جالبی داری .
اگر دوست داشته باشی می تونیم با هم تبادل لینک داشته باشیم .
اگر تمایل داشتی به من اطلاع بده تا همدیگر را ‌‌Add کنیم .
موفق باشی.

حامد شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 14:58 http://www.hamed259.blogsky.com

سلام علی جان
من مدتیه از مطالب وبلاگ شما بهره می برم
اگه یادتون باشه قرار بود تبادل لوگو داشته باشیم
ولی من هر کاری می کنم نمی تونم لوگوی شما را به درستی تو وبلاگم قرار بدم
میشه منو راهنمایی کنید تا مثل وبلاگ خودتون بتونم یک کاری بکنم که لوگو ها از پایین بیان برن بالا
اگه کمکم کنید ممنون می شم.

ِآهوخانم شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 19:18 http://www.ahookhanom.persianblog.ir

وب لاگ علمی و بسیار مفیدی دارید . موفق باشید

ارتمیس چهارشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:09

من لینک شما رو گذاشتم.ممنون میشم اگه لینک منو با عنوان؛اخم ممنوع؛بذارید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد