وبلاگ تخصصی آموزش کامپیوترودانلود نرم افزار (خداجون دوستت دارم)

آموزش و راه کارهای کامپیوتر -مقاله کامپیوتر-قالب -ویندوز XP- ویستا -رمز

وبلاگ تخصصی آموزش کامپیوترودانلود نرم افزار (خداجون دوستت دارم)

آموزش و راه کارهای کامپیوتر -مقاله کامپیوتر-قالب -ویندوز XP- ویستا -رمز

فراخوان جهانی پاندا برای مشارکت در یک طرح امنیتی

 

 


شرکت پاندا در یک فراخوان گسترده از کلیه کاربران اینترنت و مدیران شبکه دعوت کرد در یک طرح بزرگ امنیتی با عنوان Infectedornot شرکت کنند.


سرویس خبر شبکه آنلاین - در پی اطلاعیه مهم Panda Software، مبنی بر عدم کارایی موثر نرم‌افزارهای امنیتی بروز شده در برابر شیوه جدید خرابکاران اینترنتی برای نفوذ به رایانه‌ها و شبکه‌های محلی، این شرکت در یک فراخوان گسترده از کلیه کاربران اینترنت و مدیران شبکه دعوت کرد در یک طرح بزرگ امنیتی با عنوان Infectedornot شرکت کنند.

در این طرح، از کلیه کاربران رایانه و مدیران شبکه در سرتاسر جهان خواسته شده است که با مراجعه به این آدرس
علاوه بر ارزیابی رایگان وضعیت رایانه و شبکه خود و استفاده از سایر امکانات حفاظتی، Panda Software را در برآورد وضعیت جهانی امنیت و ارائه گزارش‌
های تفضیلی در این خصوص، یاری دهند.

در مراحل اولیه این طرح که بیشتر کشورهای اروپایی و ایالات متحده آمریکا صورت گرفت، مشخص شد که بیش از 50درصد رایانه‌ها با وجود استفاده از نرم‌افزارهای امنیتی و بروز شده، توسط کدهای مخرب و ویروس‌های رایانه‌ای مورد حمله قرار گرفته‌اند.

در اطلاعیه قبلی پاندا از حمله‌های هدف‌دار، حفره‌های امنیتی جدید، تاخیر در انتشار اصلاحیه‌های امنیتی و عدم نصب به موقع آنها توسط کاربران و مدیران شبکه و نیز سرعت غافلگیرکننده انتشار بدافزارها، به عنوان عواملی یاد شده است که حتی با وجود بروز بودن نرم‌افزارهای امنیتی، شرایط مناسبی را برای تخریب رایانه‌ها و سرقت اطلاعات حساس بوجود می‌آورند.

منبع:‌ www.mec-security.com

     
نظرات 2 + ارسال نظر
رفوزه چهارشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 19:30 http://partizanha.blogsky.com

خوب اگه واقعاً می تونه جواب بده چرا که نه در این طرح شرکت می کنیم.
بعد یه سئوالی داشتم علی جان ... تا حالا از این تبلیغاتی که در وبلاگت (بنرها) قرار داده ای و ثبت نام کردی، چیزی هم بهت دادن؟>

مصطفی شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:56 http://osoolgara.blogsky.com/

میگم شما توی بساتتون برتامه ای دارید که بشه از تصویر آهنگ رو جدا کرد و یه برنامه ی دیگه که بشه قسمتی از یه موزیک رو حذف کرد؟ممنون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد