وبلاگ تخصصی آموزش کامپیوترودانلود نرم افزار (خداجون دوستت دارم)

آموزش و راه کارهای کامپیوتر -مقاله کامپیوتر-قالب -ویندوز XP- ویستا -رمز

وبلاگ تخصصی آموزش کامپیوترودانلود نرم افزار (خداجون دوستت دارم)

آموزش و راه کارهای کامپیوتر -مقاله کامپیوتر-قالب -ویندوز XP- ویستا -رمز

AutoCAD 2008

 

 



اشاره :
شرکت اتودسک در اسفندماه سال گذشته شروع به عرضه نسل جدید نرم‌افزارهای مهندسی خود نمود که اولین محصول ارائه شده نرم‌افزار اتوکد است.

شرکت اتودسک در اسفندماه سال گذشته شروع به عرضه نسل جدید نرم‌افزارهای مهندسی خود نمود که اولین محصول ارائه شده نرم‌افزار اتوکد است. این نرم‌افزار برای انواع طراحی و نقشه‌کشی دوبعدی و سه‌بعدی استفاده می‌شود و سال‌ها است که به عنوان استانداردی بی‌رقیب در بین طراحان و مهندسان مطرح است.

این شرکت همیشه در زمینه سرعت و سهولت استفاده از نرم‌افزارهای خود کار می‌کند. البته سازگاری با ویندوزِ تازه از راه رسیدهِ ویستا، باعث شد این محصول زودتر به بازار عرضه شود.

در نگارش قبلی اتوکد تأکید فراوانی بر طراحی سه‌بعدی و امکانات آن شده بود، ولی در این نسخه ظاهراً اتودسک به روش سنتی خود، یعنی طراحی دو بعدی، بازگشته و قدرت خود را بر این نوع طراحی متمرکز ساخته است. در سایت اتودسک جدولی ارائه شده است که تغییرات اعمال شده در چهار نگارش اخیر، یعنی اتوکد 2005، 2006، 2007 و 2008 را با هم مقایسه می‌کند. برای دریافت آن می‌توانید به سایت اتودسک مراجعه نمایید و بروشور PDF  اتوکد 2008 را دانلود کنید. قیمت این نرم‌افزار متناسب با نوع استفاده و تعداد کاربر است و به طور متوسط چیزی در حدود چهارهزار دلار است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد