وبلاگ تخصصی آموزش کامپیوترودانلود نرم افزار (خداجون دوستت دارم)

آموزش و راه کارهای کامپیوتر -مقاله کامپیوتر-قالب -ویندوز XP- ویستا -رمز

وبلاگ تخصصی آموزش کامپیوترودانلود نرم افزار (خداجون دوستت دارم)

آموزش و راه کارهای کامپیوتر -مقاله کامپیوتر-قالب -ویندوز XP- ویستا -رمز

ویندوز ویستا با قابلیت به روزرسانی (Update) منتشر شد

Talking 

سلام
چند وقت پیش دوست خوبم، دانه کولانه یک مطلبی در مورد ویندوز ویستا قرار دادن که در این مطلب سایتی رو معرفی میکرد برای فروش ویندوز ویستا و آفیس 2007. همانطور که دانه کولانه گفته بود، تو این سایت ادعا شده بود که این ویندوز قابلیت به روز رسانی داره. خب ما هم که دنبال یه همچین ویندوزی میگشتیم رفتیم و ...
مبلغ 3000 تومن به حساب عابر بانک واریز کردم و شماره فیش و آدرس رو به ایمیلی که گفته بودند فرستادم. بعد از 3-4 روز بسته ای با پست پیشتاز به دستم رسید. در درون این اون چیزی که فکرش رو میکردم نبود اما خب، ویندوز و آفیس بود!
تو اون سایت، در یک صفحه با شکل و شمایلی قشنگ، راجع به ویندوز ویستا توضیح داده بود و عکس هایی از پک های اورژینال این سیستم عامل گذاشته بود اما چیزی که دست من رسید فقط دو عدد DVD کپی بود. بدون هیچگونه بسته بندی و یا لیبل و یا چاپ. انگار که همسایه بقلی تون لطف کرده و براتون دو تا DVD کپی کرده! خب اول خورد تو ذوقم اما بعدش با خودم گفتم اهمیتی نداره. اگه محتویات DVD سالم باشه و ویندوز ما بدون درد سر آپدیت بشه، کافیه برام.
یک DVD شامل ویندوز ویستا و یک DVD شامل آفیس 2007 است. ویندوز ویستا نسخه Trial است و تنها 30 روز میتواند کار کند اما با انجام کرک، این 30 روز هیچگاه به پایان نمی رسد.
در واقع با اجرای فایل کرک، محدودیت زمانی که در درون ویندوز است متوقف می شود. اگر بعد از اجرای کرک، به System Properties بروید، به شما 30 روز مهلت داده اما هرچقدر از این ویندوز استفاده کنید متوجه میشود که این عدد تغییری نمی کند و در واقع کرک شما به درستی عمل کرده و اون محدودیت زمانی رو متوقف کرده. فقط نکته مهم این است که نباید تاریخ سیستم را به یکباره به مدت 30 روز تغییر دهید. ممکن است با این کار کرک بهم ریخته و ویندوز شما Expire-Lock شود.
من چند روزی است که از این ویندوز استفاده میکنیم. کاملا آپدیت میشه و بسیار نرم و روان کار میکند. به نظر میاد کرک این ویندوز هیچ اثر مخربی بر روی ویندوز نداشته و فقط محدودیت زمانی رو متوقف کرده. تا امروز که هیچ مشکلی نداشتم و بسیار زیاد دارم کیف میکنم!!
در مورد آفیس باید بگم که اون هم به نظر بی عیب و نقص میاد. دو شماره سریال معرفی کرده که از اونها برای نصب استفاده میکنید. من Microsoft Office Professional 2007 رو نصب کردم و داره خوب کار میکنه. از طریق Windows Update میتونید نه تنها آپدیتهای ویندوز، بلکه آپدیت های آفیس رو هم بگیرید و آفیس خودتون رو هم آپدیت کنید. البته چهره ظاهری آفیس خیلی تغییر کرده. منوها جای اینکه روشون کلیک کنید و بصورت عمودی باز بشن، به صورت گسترده با حالت آی*********** در بالای صفحه نمایش داده میشن.
خلاصه اینکه من گرفتم و دارم استفاده میکنم و راضی هستم. دوستان هم اگر دوست داشتند میتونند اقدام کنند و یه نسخه بخرند. البته همانطور که گفتم الان داره خوب کار میکنه. یهو فردا یه اتفاقی افتاد و ویندوز Lock شد، نیاید یقه من رو بگیریدها !!!
چه میدونم، ممکنه مایکروسافت قاطی آپدیتهاش یه آپدیت بده برای اینکه این کرک رو از کار بندازه و ما هم ناغافل اون رو گرفتیم و نصب کردیم و ویندوزمون دود شد رفت هوا.
باز هم از دانه کولانه بابت معرفی این سایت و این محصول تشکر میکنم.
میتونید این محصول رو از این آدرس تهیه کنید: www.PcNews.ir/vista
__________________
نظرات 9 + ارسال نظر
حسین پنج‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 09:10 http://www.eskan.blogsky.com

عشق واقعی و فنا ناپذبر عشقهای ما ها نیست.که عشق حقیقی و اصلی عشق به خداوند و اولیای خداست.عاشق واقعی مولانا و حافظ هستند نه ما.اگر عشق زمینی هم وجود دارد تنها برای رسیدن به خدای مهربان است.ازدواج شاید مقدمه ی قرب الهی باشد.نباید به این دنیا و مافیها اندیشید چرا که اینها فنا پذیرند.شما انگار خیلی غمگین هستید.نباید اینطور باشد.من هم زمانی مثل شما بودم و شاید تجارب زیادی در این زمینه داشته باشم.تنها توصیه ای که می توانم بکنم این است که محدود نکنید خودتان را.اگر عاشق کسی هستید که او را خیلی دوست دارید سعی کنید به آن وجود مقدسی که این عشق را و آن معشوق را بوجود آورده هم کمی بیاندیشید.دیگر اینکه کتاب نامه های فهیمه از انتشارات سوره را حتماَ مطالعه کنید.



سلام.وبلاگ خوبی داری.بهت تبریک میگم.مثله من خوش سلیقه هستی ! ! !میگم بیا با هم تبادل لینک کنیم.منتظرم.در ضمن از بلاگ من ذیذن کن ئ البته نظر یادت نره.منتظر نظر خوشکلت هستم.
بای تا های

یه دوست پنج‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 17:21 http://chandatoost.blogsky.com

سلام
ممنون که به وبلاگ من سر زدی
من لینکت کردک

کشکول پنج‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 17:53 http://kashkool.blogsky.com

ممنون که به بنده سر زدید
نمیدونم آیا مطالب رو خودتون تهیه می کنید یا از جایی کپی می کنید.اگر زحمت نوشتن و گردآوری مطالب با خودتان هست با تبادل لینک موافق هستم.مطالبتون هم جالبه.
منتظر جواب شما هستم. در وبلاگ بنویسید لطفا

یاس شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 08:17 http://www.yassnet.blogsky.com/

سلام
ممنون منم لینک شما رو اضافه کردم بازم بهتون سر میزنم
بای

مصطفی شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 08:38 http://osoolgara.blogsky.com/

سلام
لینکتونو گذاشتم
هر وقت لیینکم کردید خبر کنید...موفق باشید.

[ بدون نام ] شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 13:34 http://girl-silk.blogsky.com

سلام
وبلاگ خوبی دارید
خوشحال میشم با هم تبادل لینک کنیم .

فر یدا شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 15:47 http://www.vivalavida.blogsky.com

جناب شما خیلی تخصصی هستید ! من این چیزارو بیلمیرم !!!!!

ملیکا شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 15:48 http://madaregolha.blogfa.com

سلام
ممنون از لینکتون منم لینکتون کردم به نام خدا جون دوستت دارم
باز هم به من سر بزنید ممنون

کورش دانه کولانه یکشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 16:47

سلام مجدد موسیو علی عزیز نسبت به من لطف کردی ممنون خوشحالم که به قول خودت داری کیف میکنی با اون ویستا امیدوارم هنوزم اکتیو باشه
بازم تشکر میکنم از مطالب قشنگ فعالیتتم قابل تحسینه همیشه ادامه بده موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد