وبلاگ تخصصی آموزش کامپیوترودانلود نرم افزار (خداجون دوستت دارم)

آموزش و راه کارهای کامپیوتر -مقاله کامپیوتر-قالب -ویندوز XP- ویستا -رمز

وبلاگ تخصصی آموزش کامپیوترودانلود نرم افزار (خداجون دوستت دارم)

آموزش و راه کارهای کامپیوتر -مقاله کامپیوتر-قالب -ویندوز XP- ویستا -رمز

جایزه‌ی شرکت مایکروسافت برای استفاده از موتور جست وجوی شرکت

 

شرکت مایکروسافت اعلام کرده است که اگر کسب و کارهای بزرگ کارمندان خود را به جست وجوی اینترنت به وسیله‌ی خدمات جست وجوی شرکت مایکروسافت با نام Live Search تشویق کنند، شرکت مایکروسافت به این کسب و کارها جوایزی تقدیم خواهد کرد.

شرکت مایکروسافت با انجام این حرکت قصد دارد کاربران را از چنگ رقیبانی مانند گوگل درآورده و کاربران بیشتری را برای خود جذب کند، به همین منظور شرکت مایکروسافت بر اساس میزان استفاده‌ی کاربران از Live Search به آنان خدماتی را ارایه خواهد داد.

شرکت Redmond واقع در واشنگتن در بیانیه‌یی گفته است که آنان برنامه‌یی را به صورت آزمایشی اجرا خواهند کرد که بر اساس آن شرکت مایکروسافت خدماتی را به تعدادی از کسب و کارهای برگزیده ارایه خواهد داد که این کسب و کارها به وسیله‌ی میزان استفاده‌ی کارمندان از موتور جست وجوی شرکت مایکروسافت انتخاب خواهند شد.

شرکت مایکروسافت این ماه از معامله‌یی خبر داده که در آن نرم‌افزاری را تهیه کرده است که بتواند Live.com را به عنوان صفحه‌ی پیش گزیده‌ی کامپیوترهایی که شرکت Lenovo در چین می‌سازد، نمایش دهد.

گفتنی آن که شرکت گوگل با شرکت سازنده‌ی کامپیوتر در ایالات متحده با نام دل، معامله‌یی کرده است تا نوار ابزار موتور جست وجوی گوگل را در کامپیوترهایی که در این شرکت ساخته می‌شود نشان دهد.

شرکت مایکروسافت هنوز اعلام نکرده است که چگونه جوایز در نظر گرفته شده محاسبه خواهد شد، تنها گفته است که این جوایز به تعداد کارمندانی که از Live Search استفاده کرده‌اند بستگی داشته و بر اساس آن محاسبه شده و به کسب و کارها تحویل داده خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد