وبلاگ تخصصی آموزش کامپیوترودانلود نرم افزار (خداجون دوستت دارم)

آموزش و راه کارهای کامپیوتر -مقاله کامپیوتر-قالب -ویندوز XP- ویستا -رمز

وبلاگ تخصصی آموزش کامپیوترودانلود نرم افزار (خداجون دوستت دارم)

آموزش و راه کارهای کامپیوتر -مقاله کامپیوتر-قالب -ویندوز XP- ویستا -رمز

مدیر"اینتل": پس از تولید پردازنده "پنتیوم ‪"۴‬از مسیر صحیح خارج

پیش فرض 

مدیر اجرایی شرکت "اینتل" اعلام کرد این شرکت تا چند سال قبل الگوی تولید مناسبی را در پیش گرفته بود که در آن هر دو سال یکبار نسل جدیدی از پردازنده‌های خود را به بازار می‌داد اما این روند پس از تولید پردازنده‌های "پنیتوم ‪"۴‬به اشتباه در شرکت "اینتل" متوقف شد.
به گزارش سایت اینترنتی "پی‌سی‌ورلد"، "پل اوتلینی" مدیر اجرایی بزرگترین تولیدکننده پردازنده‌های مورد استفاده در رایانه‌های شخصی، لپ‌تاپ و رایانه‌های سرور اعلام کرد شرکت "اینتل" برای حفظ توان رقابتی خود در برابر شرکتهای نظیر "ای‌ام‌دی" باید دوباره به روش معرفی پی‌درپی خانواده‌های جدید از محصولات خود بازگردد که هم‌اکنون تلاش برای این امر آغاز شده‌است.
شرکت "اینتل" چندی پیش اعلام کرد معماری ‪۶۵‬ نانومتری فعلی مورد استفاده در پردازنده‌های خود به نام "کور ‪۲‬دیو" (‪ ‬ ‪(Core 2 Duo‬را در سال ‪۲۰۰۷‬و با معرفی پردازنده جدید "پنرین" (‪ (Penryn‬با معماری ‪۴۵‬ نانومتری جایگزین می‌کند و در سال ‪۲۰۰۹‬تولید پردازنده‌های خود با معماری فوق پیشرفته ‪ ۳۲‬نانومتری را آغاز خواهد کرد.
به گفته "اوتلینی"، این برنامه به "اینتل" کمک می‌کند تا برتری خود را در بازار پردازنده‌های رایانه‌ای حفظ کند. شرکت "اینتل" در ‪۱۵‬سال گذشته همواره بین ‪۷۲‬ تا ‪۸۷‬ درصد از بازار جهانی پردازنده‌های رایانه‌ای را در اختیار داشته‌است.
وی افزود: هر چند رقابت شدید میان "اینتل" و "ای‌ام‌دی" سبب کاهش چشمگیر قیمت پردازنده‌های رایانه‌ای شده‌است اما کاربران در هر صورت در هر رده قیمتی خواهان خریداری بهترین پردازنده‌ها هستند که "اینتل" با حفظ برتری فناوری‌های خود تلاش می‌کند سهم بازار خود را حفظ کند.
"اوتلینی" همچنین اعلام کرد "ویندوز ویستا" هنوز دارای تقاضای چندانی در بازار نیست و به نظر نمی‌رسد تا پایان سال ‪ ۲۰۰۷‬تغییر چندانی در این وضعیت ایجاد شود اما با گذر زمان و با افزایش آشنایی کاربران با این سیستم‌عامل جدید مایکروسافت، تعداد کاربران علاقه‌مند به "ویستا" افزایش می‌یابد که این امر به معنای نیاز بیشتر کاربران به رایانه‌های قدرتمند و سازگار با "ویستا" و در نتیجه فروش بیشتر پردازنده‌های سریع از سال ‪۲۰۰۸‬ به بعد خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد