وبلاگ تخصصی آموزش کامپیوترودانلود نرم افزار (خداجون دوستت دارم)

آموزش و راه کارهای کامپیوتر -مقاله کامپیوتر-قالب -ویندوز XP- ویستا -رمز

وبلاگ تخصصی آموزش کامپیوترودانلود نرم افزار (خداجون دوستت دارم)

آموزش و راه کارهای کامپیوتر -مقاله کامپیوتر-قالب -ویندوز XP- ویستا -رمز

"سیسکو"و برخی ایرادهای امنیتی

شرکت "سیسکو" برخی ایرادهای امنیتی زیرساختهای اینترنت را اصلاح می‌کند

شرکت آمریکایی "سیسکو" که تولید بخش مهمی از سخت‌افزارهای مورد استفاده در زیرساختهای اینترنت را بر عهده دارد، وصله‌های نرم‌افزاری جدیدی را برای ترمیم ایرادهای امنیتی شناسایی شده در این سخت‌افزارها منتشر کرده است.
به گزارش سایت اینترنتی "سی‌نت نیوز"، این نرم‌افزارهای اصلاحی جدید باید توسط شرکتهای ارائه‌دهنده اینترنت در سرتاسر جهان مورد استفاده قرار بگیرند و این نگرانی وجود دارد که تا پیش از استفاده گسترده از این نرم‌افزارهای اصلاحی برای ترمیم ایرادهای امنیتی شناسایی شده در زیرساختهای اینترنت، هکرها ممکن است از این ایرادها به نفع خود استفاده کنند.
"سیسکو" جزییات مربوط به ایرادهای شناسایی شده در سخت‌افزارهای تولیدی این شرکت در زیرساختهای اینترنت را منتشر نکرده‌است اما کارشناسان عقیده دارند این ایرادها می‌تواند در زمینه اتصال کاربران به اینترنت و نیز ارسال و دریافت ایمیل مشکلاتی را ایجاد کنند.
"میکو هیپونن" مدیر تحقیقات شرکت تولیدکننده نرم‌افزارهای امنیتی "اف-سکیور" اعلام کرد وصله‌های نرم‌افزاری ارائه شده توسط "سیسکو" برای کاربران معمولی قابل استفاده نیست و با هدف اصلاح زیرساختهای اینترنت ارائه شده‌اند و باید توسط شرکتهای هدایت‌کننده ترافیک اینترنت در جهان مورد استفاده قرار بگیرند.
شرکت "سیسکو" روز چهارشنبه اعلام کرده بود که تجهیزات موسوم به "‪ "Cisco IOS‬و نیز "‪ "IOS XR‬تولیدی این شرکت که در زیرساختهای اینترنت برای هدایت ترافیک اینترنتی مورد استفاده قرار می‌گیرند، دارای ایرادهای امنیتی هستند که با وصله‌های جدید ترمیم می‌شوند.
به گفته "هیپونن"، هر گونه ایراد امنیتی در تجهیزات هدایت اطلاعات ساخت شرکت "سیسکو" بسیار خطرناک است زیرا این تجهیزات در حقیقت واحدهای سازنده شبکه اینترنت هستند و هکرها با سوء‌استفاده از این ایرادهای امنیتی می‌توانند مشکلات فراوانی ایجاد کنند.
وی افزود: انتظار می‌رود شرکتهای فعال در زمینه زیرساختهای اینترنت به سرعت نرم‌افزارهای اصلاحی را که به صورت رایگان توسط "سیسکو" منتشر شده‌اند، برای ترمیم ایرادهای امنیتی سخت‌افزارهای پرکاربر ساخت این شرکت مورد استفاده قرار دهند.
جزییات مربوط به ایرادهای امنیتی یاد شده به دلیل احتمال سوء‌استفاده هکرها از این اطلاعات منتشر نشده‌است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد