وبلاگ تخصصی آموزش کامپیوترودانلود نرم افزار (خداجون دوستت دارم)

آموزش و راه کارهای کامپیوتر -مقاله کامپیوتر-قالب -ویندوز XP- ویستا -رمز

وبلاگ تخصصی آموزش کامپیوترودانلود نرم افزار (خداجون دوستت دارم)

آموزش و راه کارهای کامپیوتر -مقاله کامپیوتر-قالب -ویندوز XP- ویستا -رمز

Nero 7.7.5.1

 




اشاره :

امروزه تمامی کسانی که با رایتر سر و کار دارند، حداقل نام این نرم‌افزار را شنیده‌اند. این نرم‌افزار امکان رایت انواع سی‌دی‌، دی‌وی‌دی و Blueray را فراهم می‌سازد.


امروزه تمامی کسانی که با رایتر سر و کار دارند، حداقل نام این نرم‌افزار را شنیده‌اند. این نرم‌افزار امکان رایت انواع سی‌دی‌، دی‌وی‌دی و Blueray را فراهم می‌سازد. شرکت Nero فناوری‌ای به نام Nero Digital را ابداع کرده است که باعث می شود فایل‌های تصویری و ویدیویی با کیفیتی بهتر ذخیره شوند و هنگام پخش، با توجه به سخت‌افزار رایانه بهترین کیفیت ایجاد شود. در این نرم‌افزار، امکان ذخیره فیلم‌ها، با سیستم صوتی Surround 5.1 اضافه شده است.
بخش Nero Smart Start کار با این نرم افزار را بسیار ساده‌تر کرده است. ابتدا انتخاب می‌کنید که عملیات رایت مورد نظر روی CD انجام شود یا DVD. سپس نوع داده را انتخاب می‌کنید که می تواند صوت، تصویر، فیلم یا اطلاعات کامپیوتری باشد و سپس با انتخاب هر کدام، چندین گزینه برای شما نمایش داده می‌شود. دلیل اصلی بروز شدن این نرم‌افزار، ارائه ویستا به بازار است که باعث شده اکثر شرکت‌ها اقدام به روز‌آمد‌سازی بسته‌های نرم‌افزاری خود کنند.

نسخه‌های قبلی Nero در هنگام کار با ویستا مشکلاتی به وجود می‌آوردند، ولی این نسخه کاملاً با ویستا سازگار است. برای خرید این نرم افزار از طریق سایت آن باید شصت دلار بپردازید و اگر مایل به تهیه آن از طریق پست هستید، قیمت آن  حدود هشتاد دلار است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد