وبلاگ تخصصی آموزش کامپیوترودانلود نرم افزار (خداجون دوستت دارم)

آموزش و راه کارهای کامپیوتر -مقاله کامپیوتر-قالب -ویندوز XP- ویستا -رمز

وبلاگ تخصصی آموزش کامپیوترودانلود نرم افزار (خداجون دوستت دارم)

آموزش و راه کارهای کامپیوتر -مقاله کامپیوتر-قالب -ویندوز XP- ویستا -رمز

مهاجرت کنید، از کسپرسکی جایزه بگیرید

ایتنا - کلیه کاربران شرکتی که از برنامه‌های امنیتی سایر شرکت‌ها و یا از نسخه‌های غیر اصلی و یا کرک شده برنامه‌های کسپرسکی استفاده می‌کنند، می‌توانند با تبدیل نرم‌افزارهایشان و مهاجرت به سکوی جدید، از تخفیف ویژه نوروز 88 بهره‌مند شوند.

مهاجرت کنید، از کسپرسکی جایزه بگیرید

موسسه دیده بان آی‌تی، روابط‌عمومی کسپرسکی در ایران با اعلام این خبر افزود: از سوم فوریه (15 بهمن) تا پایان ماه مارس 2009 (15 فروردین)، شرکت کسپرسکی این امکان را فراهم آورده است که کلیه شرکت‌هایی که از هر نرم‌افزار حفاظتی و امنیتی به غیر از کسپرسکی استفاده می‌کنند، بتوانند با مهاجرت به سمت برنامه‌های این شرکت از تخفیف 20درصدی در خرید استفاده نمایند.

در این اطلاعیه همچنین آمده است که شرکت‌هایی که از نسخه‌های غیرمجاز یا نسخه‌های تهیه شده از شرکت‌های متفرقه نیز استفاده می‌کنند در صورت تبدیل برنامه‌هایشان به نسخه اصلی، مشمول این تخفیف می‌گردند.

از آنجایی که شرکت کسپرسکی به خریداران هشدار داده است که نرم‌افزارهای این شرکت را تنها از نمایندگان اصلی تهیه نمایند، امیدوار است که شرکت‌ها از این فرصت برای جایگزینی برنامه‌ها استفاده کنند تا مشمول مسدود شدن و غیرفعال شدن لایسنس‌ها نگردند.

روابط‌ عمومی کسپرسکی تصریح کرده است که در حال حاضر تنها نسخه‌های برنامه‌هایی که از طریق شرکت‌های آواژنگ سیستم، ارتباطات آتنا و داده پردازان دوران خریداری شوند معتبر بوده و نرم‌افزارهای خریداری شده از سایر شرکت‌ها و سایت‌ها از نظر این شرکت غیرمجاز و غیر معتبر است.

آزمایشگاه کسپرسکی ارائه کننده نرم‌افزارهای امنیتی و حفاظت از سیستم‌ها در برابر تهدیداتی همچون ویروس‌ها، جاسوس افزارها، بدافزارها، نفوذگران، کلاهبرداری‌ها و هرزنامه‌ها است. محصولات آزمایشگاه کسپرسکی دارای بالاترین نرخ حفاظت از سیستم‌ها و سریع‌ترین زمان نشان دادن عکس‌العمل در برابر تهدیدات هستند.

این محصولات برای کاربران خانگی، شرکت‌های کوچک و متوسط، سازمان‌های بزرگ و کاربران موبایل ارائه می‌گردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد