وبلاگ تخصصی آموزش کامپیوترودانلود نرم افزار (خداجون دوستت دارم)

آموزش و راه کارهای کامپیوتر -مقاله کامپیوتر-قالب -ویندوز XP- ویستا -رمز

وبلاگ تخصصی آموزش کامپیوترودانلود نرم افزار (خداجون دوستت دارم)

آموزش و راه کارهای کامپیوتر -مقاله کامپیوتر-قالب -ویندوز XP- ویستا -رمز

PerfectDisk 8.0

 

 

اشاره :

این برنامه موجب افزایش سرعت ویندوز شده و دارای ابزارهایی برای مدیریت Disk Defragmentation، تست هارددیسک، کارایی دیسک‌ها و دیگر سخت‌افزارهای سیستم و سازگاری آن‌ها با ویندوز است.


 
www.raxco.com
با تأخیری که در ارائه ویندوز ویستا از سوی شرکت مایکروسافت به وجود آمده است، این شرکت تمایل خود به پشتیبانی از برنامه‌های بهبود و بهینه‌سازی ویندوز را پنهان نکرده است. PerfectDisk از جمله نرم‌افزارهایی است که در آزمایشگاه‌های مایکروسافت تست و بررسی شده و نهایتاً از سوی این شرکت مورد حمایت قرار گرفته است. این برنامه موجب افزایش سرعت ویندوز شده و دارای ابزارهایی برای مدیریت Disk Defragmentation، تست هارددیسک، کارایی دیسک‌ها و دیگر سخت‌افزارهای سیستم و سازگاری آن‌ها با ویندوز است. قابلیت ویژهPerfectDisk برای مدیریت هارددیسک‌های با ظرفیت زیاد امروزی است.

در حالت معمولی باید برای Defragment هارددیسک با ابزار ویندوز، چندین ساعت زمان صرف کنید، اما با برنامهPerfectDisk این‌کار به صورت خودکار و در مدت زمان بسیار کمتری صورت می‌گیرد. Space Restoration یک قابلیت دیگر این برنامه است که امکان مدیریت فضای آزاد روی هارددیسک را فراهم می‌کند. قیمت این نرم‌افزار  44‌دلار  است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد