وبلاگ تخصصی آموزش کامپیوترودانلود نرم افزار (خداجون دوستت دارم)

آموزش و راه کارهای کامپیوتر -مقاله کامپیوتر-قالب -ویندوز XP- ویستا -رمز

وبلاگ تخصصی آموزش کامپیوترودانلود نرم افزار (خداجون دوستت دارم)

آموزش و راه کارهای کامپیوتر -مقاله کامپیوتر-قالب -ویندوز XP- ویستا -رمز

معرفی مادربردهای سری 73 از سوی GIGABYTE

 مادربردهای سری 73 از سوی GIGABYTE   


    قدرتمند ترین پردازنده گرافیکی داخلی در میان تمامی چیپ ست ها
    شرکت UNITED GIGABYTE به عنوان یکی از تولید کنندگان بزرگ مادربردها و کارت های گرافیکی امروز آخرین سری از مادربردهای خود را با نام مادربردهای سری 73 و در مدل های GA-73UM-S2H و GA-73PVM-S2H به بازار عرضه کرد. این مادربردها بر پایه چیپ ست های سری NVIDIA Geforce 7 تولید شده اند و اولین سری از مادربردهای با پردازنده گرافیکی داخلی هستند که نه تنها از پخش ویدویو با وضوح بالا به همراه درگاه HDMI پشتیبانی می کنند بلکه دارای کارایی گرافیکی بالا در حد سیستم هایی هستند که از کارت های گرافیکی استفاده می کنند.

    مادربردهای سری 73 از GIGABYTE نسل جدیدی از مادربردها هستند که بر پایه اولین از سری چیپ ست های با پردازنده داخلی از NVIDIA برای پشتیبانی از پردازنده های Intel ساخته شده اند. این مادربردهای قادرند تا از تمامی پردازنده‌های جدید شرکت Intel مانند پردازنده های چند هسته ای Intel Core 2 پشتیبانی کنند. مادربردهای سری 73 از GIGABYTE قادر هستند تا با پشتیبانی از گذرگاه پردازنده 1333 مگاهرتزی و حافظه های DDR2 با فرکانس 800 مگاهرتز سطح جدیدی از کارایی و و عملکرد را برای کامپیوترهای میان قیمت فراهم کرده و محصولاتی با قیمت مناسب و توانایی های اجرای Windows Vista Premium را در اختیار کاربرانی قرار دهند که به نسبت کارایی بدست آمده در قبال پول پرداختی خود اهمیت بسیار زیادی می دهند.
    مادربردهای GIGABYTE GA-73UM-S2H و GA-73PVM-S2H به ترتیب با بهره گیری از پردازنده های گرافیکی Geforec 7150 و Geforce 7100 قادر به ایجاد یک سیستم کارآمد مخصوص سرگرمی هستند. با پشتیبانی از تمامی عملکردهای DirectX 9.0 در نرم افزارهای مختلف و بهره گیری از سایه زن های نسخه 3.0، مادربردهای سری 73 از GIGABYTE می توانند به راحتی افکت های تصویری پیچیده سه بعدی را اجرا کرده و یک محیط کامل را برای اجرای بازی ها ایجاد نمایند. علاوه بر پشتیبانی از پخش ویدیو های با وضوح بالا، این چیپ ست از اتصال HDMI به همراه تکنولوژی حفاظت از مزامین با وضوح بالا (HDCP) پشتیبانی می کند تا به کاربران امکان دهد فیلم های ذخیره شده بر روی دیسک های Blu-Ray یا HD-DVD و دیگر مزامین محافظت شده را اجرا و پخش نمایند. مادربردهای سری 73 از GIGABYTE همچنین به خروجی های VGA و DVI مجهز هستند و از اتصال درگاه eSATA در پانل پشتی خود پشتیبانی می کند تا بتوان با اتصال دیسک های سخت خارجی پر سرعت به راحتی داده ها را جا به جا کرده و به اشتراک گذاشت.

    علاوه بر این با پشتیبانی از صدای با وضوح بالا در مادربردهای سری 73 از GIGABYTE، هر دو این مادربردها از کد کننده صوتی Realtek ALC889A که قادر به ارایه یک خروجی صدای 7.1 کاناله فراگیر به همراه یک خروجی 2 کاناله استریو است پشتیبانی می کنند. این کد کننده صوتی از یکی مبدل دیجیتال به آنالوگ (DAC) با کیفیت بالا با نسبت سیگنال به نویز 106 دسی بل برای پخش صدا پشتیبانی می کند. کد کننده صوتی ALC889A همچنین به تکنولوژی DTS Connect نیز مجهز است که قادر به ایجاد افکت های صوتی سینمایی فراگیر با بالاترین کیفیت و واقع نمایی بوده و می تواند یک تجربه کامل از سرگرمی های در دسترس برای PC را در اختیار کاربران قرار دهد.

    مشخصات مادربردهای سری S2
    هر دو مادربرد GA-73UM-S2H و GA-73PVM-S2H به تکنولوژی های منحصر به فرد مادربردهای سری S2 از GIGABYTE ، شامل امنیت و هوشمندی، مجهز هستند.

    تکنولوژی های هوشمند از GIGABYTE شامل نرم افزارهایی چون Xpress Install، مرکز دانلود، @BIOS/ Q-Flash، منوی بوت و Smart Fan است که مدیریت BIOS و درایورها را به سادگی هر چه تمام تر ممکن می سازند.

    تکنولوژی های امنیتی GIGABYTE طراحی بی نظیر سخت افزاری را با نرم افزارهای کاربردی کارآمد همراه می کنند تا ثبات و قابلیت اطمینان کامپیوتر را افزایش دهند. این تکنولوژی ها شامل مواردی چون Virtual Dual BIOS، بازیابی تنظیمات BIOS، HDD S.M.A.R.T.، C.O.M. (مدیریت متحد آن لاین)، Xpress Recovery 2 و PC Health Monitor می باشد.

نظرات 1 + ارسال نظر
شهلا تی ان تی دوشنبه 28 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:15 http://www.bazareroz.com



سلام
باز هم عالی بود
نوشته هات خیلی صمیمی هست
می خواستم دو تا خواهش ازت بکنم
اول> محتوای این آدرس رو کلا بزاری تو وب سایتت آدرس اینه
http://www.bazareroz.com/page.php?pageid=Link5.htm
دوم> منو لینک کنی WwW.BazareRoz.Com
بعد از این کارها بیای تو سایتم در قسمت تماس با ما آدرس وب سایتتو بدی بهم منم لینکت کنم
راستی اگه خواستی منو ادد کن ShahlaOk
یه وسیله برات گذاشتم بهم سر بزنی منتظرتم
موفق باشی یا علی
^^^^^^^^^
°°°°°°°°°°°° |/°
منو°°°°°°°°° |_/°
°°لینک °°°°° |__/°
°° می کنی ؟ |__/°
°°°°°°°°°°° |___/°
°°°°°°°°°°°°|_____/°
°°°°°°°°°°°°|______/°
°°°°°°______|_______________
~~~~/__ بیا اینم وسیله حالا دیگه_~~~
~~~~~/ _میتونی منو لینک کنی _~~~~
,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸.....
آیدی من ShahlaOk

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد