وبلاگ تخصصی آموزش کامپیوترودانلود نرم افزار (خداجون دوستت دارم)

آموزش و راه کارهای کامپیوتر -مقاله کامپیوتر-قالب -ویندوز XP- ویستا -رمز

وبلاگ تخصصی آموزش کامپیوترودانلود نرم افزار (خداجون دوستت دارم)

آموزش و راه کارهای کامپیوتر -مقاله کامپیوتر-قالب -ویندوز XP- ویستا -رمز

کشف حفره های امنیتی جدید در نگارش های مختلف Windows

کارشناسان امنیتی از کشف یک آسیب پذیری خطرناک در نسخه های مختلف سیستم عامل ویندوز خبر می دهند.

 این حفره ها در Windows XP SP2 و Windows Server 2003 SP1 کشف شده و به هکرها و خرابکاران اینترنتی اجازه می دهد تا با نفوذ به رایانه ها، سطح دسترسی خود را افزایش داده، به فعالیت های مخرب و غیرقانونی بپردازند.

 بنا به گزارش PandaLabs، لابراتوارهای امنیتی پاندا، این آسیب پذیری ها که تنها به علت وجود درایور Secdrv.sys، با قابلیت ایجاد نقص امنیتی در برخی از نگارش های خاص ویندوز، ایجاد شده، قادرند سیستم ها و شبکه های رایانه ای را با مشکلات امنیتی شدیدی مواجه کنند.

 پاندا هشدار داده است که بسیاری از وب سایت های "ضد امنیتی"، که توسط هکرها اداره می شوند، اطلاعات مربوط به این آسیب پذیری های جدید را در دسترس تبه کاران و مجرمان اینترنتی قرار داده و هنوز اصلاحیه امنیتی خاصی هم از طرف مایکروسافت برای ترمیم این نقص ها ارائه نشده است، بنا براین رایانه های شخصی و شبکه های محلی در صورت عدم توجه به تأمین ملزومات حفاظتی، در معرض تهدیدهای جدی قرار خواهند گرفت.

 به کاربران خانگی و مدیران شبکه توصیه شده است که در این شرایط، برای اطمینان از امنیت سامانه های خود، به آدرس های www.infectedornot.com و یا www.malwareradar.com مراجعه نمایند.

 منبع خبر:  Panda Security

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد