وبلاگ تخصصی آموزش کامپیوترودانلود نرم افزار (خداجون دوستت دارم)

آموزش و راه کارهای کامپیوتر -مقاله کامپیوتر-قالب -ویندوز XP- ویستا -رمز

وبلاگ تخصصی آموزش کامپیوترودانلود نرم افزار (خداجون دوستت دارم)

آموزش و راه کارهای کامپیوتر -مقاله کامپیوتر-قالب -ویندوز XP- ویستا -رمز

فایل‌های nrg را به ISO تبدیل کنید

 



اشاره :

برنامه nrg2iso یک نرم‌افزار کمکی کوچک و رایگان است که می‌تواند با چند کلیک ساده فایل‌های nrg. را که توسط برنامه Nero برای image گرفتن از CD استفاده میشود، به فرمت استاندارد ISO تبدیل کند.

شرح: 

احتمالاً روی اینترنت با فایل‌های ISO برخورد کرده‌اید. این فایل‌ها که در حقیقت نسخه Image برنامه‌ها (یا همان کپی قابل رایت از روی یک CD) هستند، این روز‌ها یکی از محبوب‌ترین انواع فایل‌ها برای به اشتراک‌گذاری نرم‌افزاها به شمار می‌روند. برنامه محبوب Nero نیز می‌تواند از روی یک سی‌دی یا یک نرم‌افزار نسخه Image تهیه کند. اما این فایل‌ها با فرمت nrg. ذخیره می‌شوند.

برنامه nrg2iso یک نرم‌افزار کمکی کوچک و رایگان است که می‌تواند با چند کلیک ساده فایل‌های nrg. را به فرمت استاندارد ISO تبدیل کند. این برنامه روی تمام نسخه‌های ویندوز به جز Win 98 قابل نصب است.
(حجم 192 کیلوبایت، رایگان‌)

 
 
نظرات 4 + ارسال نظر
علی یکشنبه 15 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 16:19 http://varresh.blogfa.com

سلام
خوبی
کجایی
دیگه به ما سر نمیزنی بیا یه آپ خفن کردم
منتظرم
[لبخند]

علی یکشنبه 15 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 16:20 http://varresh.blogfa.com


من در مورد آمار وبلاگم یه مشکل داشتم میشه کمکم کنی؟
من وقتی کد آمار وبلاگ رو تو تنظیکات وبلاگ کپی میکنم وقتی میرم تو وبلاگم میبینم که پیوندهام حذف شده ولی وقتی اون کد رو پاک می کنم پیوندها دوباره نشون داده میشن
اگه میشه کمکم کن

بهنام دوشنبه 16 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 13:04 http://baran3.blogsky.com

من آپم سر بزن حتما
منتظرم

محسن سه‌شنبه 17 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:58

خیلی عالی بود و به درد بخور اگر نرم افزاری پیدا کردی که بشه باحاش NRGها رو Edite کرد مارو بی خبر نذار قربانت محسن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد