وبلاگ تخصصی آموزش کامپیوترودانلود نرم افزار (خداجون دوستت دارم)

آموزش و راه کارهای کامپیوتر -مقاله کامپیوتر-قالب -ویندوز XP- ویستا -رمز

وبلاگ تخصصی آموزش کامپیوترودانلود نرم افزار (خداجون دوستت دارم)

آموزش و راه کارهای کامپیوتر -مقاله کامپیوتر-قالب -ویندوز XP- ویستا -رمز

Norton Internet Security 2007

 

 

اشاره :

نرم‌افزارهای نورتن از پرفروش‌ترین‌ها در زمینه امنیت کامپیوترهای شخصی هستند. نسخه جدید این برنامه‌ها در حدود شش ماه پیش به بازار عرضه شده، ولی به تازگی وارد بازار ما شده است.


نرم‌افزارهای نورتن از پرفروش‌ترین‌ها در زمینه امنیت کامپیوترهای شخصی هستند. نسخه جدید این برنامه‌ها در حدود  شش ماه پیش به بازار عرضه شده، ولی به تازگی وارد بازار ما شده است. این برنامه به طور خودکار ویروس‌ها، کرم‌ها و تهدیدات را تشخیص می‌دهد و اقدام به پاک‌سازی آن‌ها می‌کند. کار دیگر این برنامه، محافظت از شما در برابر سایت‌های قلابی است که سعی در به دست آوردن اطلاعات کارت اعتباری و حساب بانکی می‌نمایند. فایروال هوشمند این برنامه از نفوذ هکرها و سرقت اطلاعات شخصی شما جلوگیری می‌نماید. سیستم جلوگیری از نفوذ باعث می‌شود هر نوع عملیات مشکوک متوقف شود؛ زیرا شاید ویروسی باشد که تاکنون شناخته نشده است. 

پس از نصب این برنامه می‌توانید از گزینه اسکن کامل سیستم استفاده کنید و در طی چند ساعت تمامی اثرات ویروس و دیگر فایل‌های مخرب از کامپیوتر شما پاک خواهد شد. مزیت دیگر این برنامه، قابلیت بروز شدن این نرم‌افزار از طریق اینترنت است که باعث می‌شود همواره در برابر جدیدترین ویروس‌ها ایمن باشید. قیمت این بسته نرم افزاری برای یک کامپیوتر در حدود هفتاد دلار است و در ایران نیز بسته اصل آن قابل تهیه است.

     
نظرات 8 + ارسال نظر
الهه باران شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 22:22 http://elaheyebaran.blogsky.com

سلام
ممنونم
شما هم اضافه شدید به لینک های من
شاد باشید

الهه باران شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 22:23 http://elaheyebaran.blogsky.com

سلام
ممنونم
شما هم اضافه شدید به لینک های من
شاد باشید

مرتضی یکشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 16:30 http://ahlebait.blogsky.com

به نام خدا
سلام
وبلاگ واقعا خوبی داری و بسیار پر محتوا است و در مورد تبادل لینک بسیار موافقم و لینکتون کردم
با آرزوی موفقیت

کورش دانه کولانه یکشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 16:42

سلام آقا علی
وبلاگ خیلی خوبی داری و خوب ادامه دادی خسته نباشی
لطف کرده بودی در باره اون ویستای کرک شده نوشتی
اولش خوندم فکر کردم بت ضرر زدم اما بعد که دیدم کار کرده خوشحال شدم
چرا اینجا پروفایلی یا مشخصه ایی که درباره-ت نوشته شده باشه نداری؟ خودمو کشتم بفهمم کدوم علی آقا هستی
ولی فرقی نمیکنه عزیزی
فقط کاسپر اسکای
موفق باشی

ورود برای 13 ساله ها ممنوع یکشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 23:40 http://mamno-13.blogsky.com

دوست عزیزازمطالب استفاده کردیم
ایام خوشتان را تبریک می گویم برای گرفتن یادگاری به وبلاگ ما سر بزنید یا حداقل وبلاگ من را در لینکستان خود قرار دهید تا زیر سایه شما نسیمی به ما برسد و بازدیدکنندگان شما گوچه چشمی به وبلاگ ما داشته باشند
به علت حجم بالای عکسهای آموزشی ما شمااول تمام صفحه های اینترنتی را ببندید و دقیقا 5 دقیقه صبر کنید تا وبلاگ ما لود شودخیلی خوشحال می شوم از این فرصت نهایت استفاده را ببرید
پیروز باشید به امید روزی که موضوع وبلاگ من باعث ایجاد همکاری دو جانبه وبلاگهایمان شود
mamno-13.blogsky.com
ورود برای 13 ساله ها ممنوع

Mr JoJo دوشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 20:14 http://www.your-jojo.blogsky.com

سلام
ممنون از نظر شما.وبلاگ شما نیز عالیست و بسیار پر محتوا.

سید مهدی موسوی دوشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 22:01 http://bahal3.persianblog.com

سلام عزیز
دقیقا بعد یک ماه و یک روز ، به روزم...
با مطالبی مختلف شامل:
1- دو شعر که یکیش خیلی تازه است
2- خبر دقیق حضورم در نمایشگاه کتاب
3- طرح حجاب!!
4- یادی از یعقوب یادعلی
5- شعری که اجراست
و البته اسطوره من
«دیه گو آرماندو مارادونا»
6- کمک طلبی برای کارگاه تهران!!
7- مدهای ادبی و حرفهایی برای
فروغ و سهراب
8- و حرف هایی درباره خط قرمزها در شعر...
منتظرت هستم
منتظر حرفهایت...

م.ج جمعه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 00:07 http://lovsat.blogsky.com

من شما رو لینک کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد