وبلاگ تخصصی آموزش کامپیوترودانلود نرم افزار (خداجون دوستت دارم)

آموزش و راه کارهای کامپیوتر -مقاله کامپیوتر-قالب -ویندوز XP- ویستا -رمز

وبلاگ تخصصی آموزش کامپیوترودانلود نرم افزار (خداجون دوستت دارم)

آموزش و راه کارهای کامپیوتر -مقاله کامپیوتر-قالب -ویندوز XP- ویستا -رمز

سخت افزار مورد نیاز ویندوز ویستا

پیش گزیده 
شرکت "مایکروسافت" با راه‌اندازی وب سایت جدیدی به نام "‪،"Get Ready‬ سخت‌افزار رایانه‌ای مورد نیاز برای نصب و اجرای سیستم عامل "ویندوز ویستا" را اعلام کرد.

به گزارش سایت اینترنتی "پی‌سی‌ورلد"، اقدام جدید مایکروسافت درست یک هفته قبل از آغاز به کار همایش "وین‌اچ‌یی‌سی" در شهر سیاتل آمریکا صورت می‌گیرد که در آن شرکت مایکروسافت و شرکتهای تولیدکننده سخت‌افزار رایانه‌ای در آن به نمایش عملکرد "ویندوز ویستا" در رایانه‌های مختلف خواهند پرداخت.

شرکت مایکروسافت "ویندوز ویستا" را در نگارشهای مختلفی عرضه خواهد کرد و به همین علت این شرکت در وب سایت "‪ ،"Get Ready‬نیازمندی‌های سخت‌افزاری خلاصه‌ترین نگارش و همچنین کامل‌ترین نگارش از سیستم‌عامل "ویندوز ویستا" را منتشر کرده است.

بنابر اطلاعات درج شده در این وب سایت، حداقل امکانات سخت‌افزاری مورد نیاز برای نصب و اجرای خلاصه‌ترین نگارش "ویستا" عبارتند از: یک پردازنده با سرعت دست کم ‪ ۸۰۰‬مگارهرتز، ‪ ۵۱۲‬مگابایت حافظه ‪ ،RAM‬یک هارد دیسک ‪۲۰‬ گیگابایتی با ‪ ۱۵‬گیگابایت فضای خالی و یک کارت گرافیک با قابلیت پشتیبای فن‌آوری ‪.DirectX 9‬
به همین صورت حداقل سخت افزار مورد نیاز برای نصب و اجرای کاملترین نگارش "ویستا" عبارتند از یک پردازنده با سرعت دست کم ‪ ۱۰۰۰‬گیگاهرتز، یک گیگابایت حافظه ‪ ،RAM‬یک کارت گرافیکی ‪ ۱۲۸‬مگابایتی، هارد دیسک ‪۴۰‬ گیگابایتی با ‪ ۱۵‬گیگابایت فضای خالی، "دی وی دی-رام"، خروجی صدا و قابلیت اتصال به اینترنت.

شرکت "مایکروسافت" پیش از این زمان عرضه نگارش نهایی "ویندوز ویستا" را پایان امسال اعلام کرده بود، اما هم‌اکنون تاریخ انتشار این سیستم عامل را به ماه ژانویه سال ‪ ۲۰۰۷‬و یا حتی دیرتر، موکول کرده است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات دقیق‌تر در مورد سخت افزار مورد نیاز ویندوز ویستا می‌توانند به وب سایت "گت ردی" در آدرس اینترنتی
www.microsoft.com/windowsvista/getready‬مراجعه کنند.
__________________
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد